KONTAKT PANEL KLIENTA

+48 525 444 000   biuro@microlink.pl

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

Nie ma co się oszukiwać, Internet towarzyszy nam cały czas, zarówno w dzień jak i w nocy – przez 365 dni w roku. Świat idzie do przodu, więc nigdy nie wiadomo kiedy kolejne urządzenie będzie potrzebowało dostępu do sieci, już teraz możemy połączyć z siecią lodówkę czy pralkę. Dlatego należy dobrze zastanowić się nad wyborem oferty aby cieszyć się komfortem korzystania z sieci.

Dokonując wyboru prędkości łącza należy sugerować się nie tylko ceną. Wciąż jest to dominujący czynnik, jednak pamiętaj Internet nie ma być przede wszystkim tani, lecz spełniający swoje zadania. Rzadko jednak zastanawiamy się tak naprawdę, jaka prędkość Internetu będzie odpowiednia do naszych realnych potrzeb. Pamiętajmy, prędkość łącza musi być dopasowana do indywidualnych potrzeb wszystkich jego użytkowników oraz ich aktywności w sieci.

Pamiętajmy też, że oprócz pobierania danych jest również ich wysyłanie. Jeśli wykorzystujesz Internet do pracy, zwróć uwagę na prędkość wysyłania. Tak samo jeśli prowadzisz wideo konferencje, używasz Skype czy zdarza Ci się wypełniać formularz na stronie www – wtedy również wysyłasz dane ze swojego urządzenia. Często idealnym rozwiązaniem dla osób pracujących „w Internecie” jest łącze symetryczne, czyli prędkość pobierania i wysyłania jest taka sama. Jeśli właśnie takie łącze potrzebujesz, nie ma problemu – przygotujemy propozycje specjalnie dla Ciebie.

Oczywiście im większa prędkość łącza, tym lepiej jednak na początek, zanim wybierzesz ofertę, odpowiedz sobie na kilka pytań:

  • ilu użytkowników korzystać będzie z sieci?
  • ile urządzeń podłączonych będzie do sieci?
  • ile urządzeń połączonych będzie za pomocą sieci Wi-Fi ? (telewizory, laptopy, smartfony, drukarki, skanery i inne).
  • czy używasz programów do wideo transmisji takich jak np. Skype?
  • czy oglądasz filmy i seriale w internecie?
  • czy pobierasz duże pliki?
  • czy grasz w gry online?
  • czy posiadasz telewizor ze Smart TV ?

Nie, adres instalacji Internetu nie musi być zgodny z adresem zameldowania.

Do zawarcia umowy potrzebujemy tylko dowód osobisty.

Podpisanie umowy wraz z montażem następuje w ciągu dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia.

Koszt aktywacji i montażu Internetu – 99 zł

Aby zalogować się do Panelu Klienta, będziesz potrzebować ID Klienta i PIN – oba ciągli liczb znajdziesz na swojej umowie ( par. 1 pkt. 4 ).

Saldo oraz wszystkie faktury VAT za usługi internetowe można sprawdzać logując się do Panelu Klienta, dostępnego pod adresem https://microlink.pl/boa. Można tam również wydrukować swoje faktury,  a także sprawdzić poprawność swoich danych osobowych.

Wystarczy wejść na stronę http://www.speedtest.net/ oraz kliknąć w zakładkę begin test.

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółów

Ochrona danych osobowych

Administratorem podanych przez Pana/ Panią danych osobowych jest Microlink, Plac Wolności19/1 89-400 Sępólno Krajeńskie. Twoje dane podane w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu (podstawa przetwarzania danych to realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu.

Ciasteczka

Niniejsza strona www wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) do rozszerzenia swojej funkcjonalności. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich stosowanie na swoim urządzeniu.

Microlink