Skorzystaj z panelu klienta, aby szybko skierować swoją wiadomość do odpowiedniego działu
Najczęściej zadawane pytania
Nie ma co się oszukiwać, Internet towarzyszy nam cały czas, zarówno w dzień jak i w nocy – przez 365 dni w roku. Świat idzie do przodu, więc nigdy nie wiadomo kiedy kolejne urządzenie będzie potrzebowało dostępu do sieci, już teraz możemy połączyć z siecią lodówkę czy pralkę. Dlatego należy dobrze zastanowić się nad wyborem oferty aby cieszyć się komfortem korzystania z sieci.
Dokonując wyboru prędkości łącza należy sugerować się nie tylko ceną. Wciąż jest to dominujący czynnik, jednak pamiętaj Internet nie ma być przede wszystkim tani, lecz spełniający swoje zadania. Rzadko jednak zastanawiamy się tak naprawdę, jaka prędkość Internetu będzie odpowiednia do naszych realnych potrzeb. Pamiętajmy, prędkość łącza musi być dopasowana do indywidualnych potrzeb wszystkich jego użytkowników oraz ich aktywności w sieci.
Pamiętajmy też, że oprócz pobierania danych jest również ich wysyłanie. Jeśli wykorzystujesz Internet do pracy, zwróć uwagę na prędkość wysyłania. Tak samo jeśli prowadzisz wideo konferencje, używasz Skype czy zdarza Ci się wypełniać formularz na stronie www – wtedy również wysyłasz dane ze swojego urządzenia. Często idealnym rozwiązaniem dla osób pracujących „w Internecie” jest łącze symetryczne, czyli prędkość pobierania i wysyłania jest taka sama. Jeśli właśnie takie łącze potrzebujesz, nie ma problemu – przygotujemy propozycje specjalnie dla Ciebie.
Oczywiście im większa prędkość łącza, tym lepiej jednak na początek, zanim wybierzesz ofertę, odpowiedz sobie na kilka pytań:
Nie, adres instalacji Internetu nie musi być zgodny z adresem zameldowania.
Do zawarcia umowy potrzebujemy tylko dowód osobisty.
Podpisanie umowy wraz z montażem następuje w ciągu dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia.
Koszt aktywacji i montażu Internetu bezprzewodowego oraz światłowodowego 99 zł.
Aby zalogować się do Panelu Klienta, będziesz potrzebować ID Klienta i PIN – oba ciągli liczb znajdziesz na swojej umowie ( par. 1 pkt. 4 ).
Saldo oraz wszystkie faktury VAT za usługi internetowe można sprawdzać logując się do Panelu Klienta, dostępnego pod adresem https://microlink.pl/boa. Można tam również wydrukować swoje faktury, a także sprawdzić poprawność swoich danych osobowych.
Wystarczy wejść na stronę http://www.speedtest.net/ I kliknąć GO.