KONTAKT PANEL KLIENTA

+48 525 444 000   biuro@microlink.pl

Zdalna pomoc

Za pomocą programu TeamViewer QuickSupport możemy w przeciągu kilku sekund nawiązać połączenie z dowolnym komputerem i zdalnie wykonać czynności serwisowe

Udostępnienie pulpitu wiąże się z jednorazowym przekazaniem kontroli nad komputerem technikowi wyłącznie na czas trwania usługi serwisowej. Nie ma możliwości ponownego łączenia się z komputerem bez podania nowych danych do logowania tj. ID i PIN.

Usługa jest bezpłatna dla abonentów Microlink.

Procedura udostępnienia pulpitu celem wykonania usługi serwisowej przez pracownika Microlink:

  • 1. Pobierz program do zdalnej pomocy: TeamViewer umożliwia zdalną pomoc!
  • 2. Uruchom pobrany program.
  • 3. Zadzwoń pod nr 609 364 007
  • 4. Podaj technikowi ID i PIN.
  • 5. Technik zaloguje się na zdalny pulpit, aby przystapić do pracy nad otrzymanym zgłoszeniem.

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółów

Ochrona danych osobowych

Administratorem podanych przez Pana/ Panią danych osobowych jest Microlink, Plac Wolności19/1 89-400 Sępólno Krajeńskie. Twoje dane podane w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu (podstawa przetwarzania danych to realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu.

Ciasteczka

Niniejsza strona www wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) do rozszerzenia swojej funkcjonalności. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich stosowanie na swoim urządzeniu.

Microlink